2 Şubat 2010 Salı

Spider man!

spider man imi bulduum!
taksim,istiklal caddesinden sık geçenler bilir; dönem dönem abidik gubidik, yararsız ama dikkat çekici bir oyuncak bulunur ve 10 ar metre aralıklarla o oyuncagı pazarlayan abiler,amcalar olur ve siz de 1 TL ye onlara kanıp alırsınız. almayanlar da cok var elbet. ama ben ilk defa bu alış verişimi geçen sene gerçekleştirmiştim. yazın sevgilimle sinirli sinirli istiklalde yürürken gözüme bu "duvara at yapışsın" spider man ler çarptı ve direk aldım. sinirimi geçirmek için birebirdi. yerlere, duvarlara attım yavrucagı. sonra baya komik bi durum oldugunu farkettim :)
işte o spider man i eve bile getirmişim bi yerlere koymusum haberim yok. daha bugün cıktı kenar köşe bi yerden. sizlere fotograflarını bile cektim, laptopuma tırmanırken kendisi... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder